perjantai 18. tammikuuta 2013

11 kysymyksen haaste

Jäiks! Nasba ihan niin kuin tosissaan pisti mulle sitten haasteen.. ja pakkohan siihen on tarttua.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
11 asiaa Maatusta

1. Olen saanut aikuisiällä monta todella hyvää ystävää ja Nasba on yksi heistä.
2. Etsin epätoivoisesti kadonnutta vyötäröä.
3. Olen hulluna salitreenaamiseen ja ryhmäliikuntatunnit ei nappaa sitten yhtään.
4. Poikani pitävät minua prinsessana.
5. Olen hyvin "epäaito", minulla on ripsi- ja hiustenpidennysten lisäksi rakennekynnet. Ja olen ylpeä niistä.
6. Ikäni on minulle kauhistus. En jaksa uskoa olevani 31-vuotias.
7. Huumorintajuni on hyvin kiero ja saan aika usein ihmiset hämmennyksiin jutuillani.
8. Haluaisin lisää tatuointeja. Pinkit rusetit molempiin jalkoihin ja yms kivaa...
9. Haaveilen prätkäkortista ja yhdestä upeasta custom-pyörästä Tampereella.
10. Olin prätkäkalenterikuvissa joulukuussa ja minä, joka vihaan olla kameran edessä, haluan lisää kuvia. Hullu vai hullu??
11. Haaveilen lottovoitosta, mutta unohdan lotota.

Nasban 11 kysymystä

1. Miten ja millä herkuttelet?
Sipsit on mun heikkous. Juustopatonki kalkkunaleikkeellä. Pepsimax. Oi oi.. mutta ne pitää nyt unohtaa.
2. Paras rentoutumiskeino?
Saunan lauteilla nollaaminen. Kainalohoito (sitä ei sinkkuna saa). Unen rajamailla torkkuva lapsi sylissä, jonka hiuksia silittelen.
3. Miksi treenaat?
Treenaaminen alkoi reilu vuosi sitten sen takia, että sinkkuna piti päästä kuntoon ja näyttää exälle miten upea minä olen. Nyt se onkin muuttunut siihen, että treenaaminen on MUST juttu ja exä haistakoot homeen. Liikunta on parasta huumetta.
4. Mikä on suurin saavutuksesi?
Kaksi upeaa poikaa. 
5. Mikä on paras matkakohde missä olet käynyt ja miksi?
Rooma. Kaupunki jonne menetin sydämeni. Siellä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.
6. Mistä kauneudenhoitotuotteesta et luopuisi ja miksi?
Ripsipidennykset. Ne ovat niin osa minua. Lähtövalmis suoraan sängystä, kun kasvot erottuu naamasta.
7. Kolme parasta treenibiisiä?
Antonia - Shake it mamma
Cascada - Because the night
Volbeat - Still counting
ja kerta kiellon päälle Pink - Try
 
8. Mitä lajia treenaat mieluiten?
Kuntosali on vaan mun juttu. Kyykätään, nostellaan painoja, heitellään kuulaa, punnerretaan. Sano vaan niin minä teen.
10. Mitä olet tehnyt viimeksi jonkun muun hyväksi?
Vein parhaan ystäväni Itäkeskukseen lääkäriin torstaina, ettei hänen tarvitse käsi- ja niskavammaisena liikkua julkisissa liikennevälineissä. Kun autossa istuminenkin tuottaa toiselle tuskaa.
11. Asia, jota toivot vuodelta 2013?
Vuosi 2013 on minun. Toivon kauneusbisnesten etenemistä. Ulkomaanmatkoja ystävän kanssa ja toisen kerran lasten kanssa. Kadonneen vyötärön löytymisen. Silikonirinnat.

Maatun 11 kysymystä:

1. Miksi kirjoitat blogia?
2. Miten olet elämässäsi pärjännyt tähän mennessä?
3. Oletko tyytyväinen työhösi?
4. Mieluisin vaatemerkkisi treenivaatteissa?
5. Pihistätkö vai panostatko urheiluvaatteissa?
6. Missä tilanteessa olet mukavuusalueesi ulkopuolella?
7. Pakko nähdä tv-ohjelmasi?
8. Kuumemittari näyttää 37,5. Normaalia, lämpöä vai korkea kuume?
9. Vaivaako sinua matkakuume? Ja jos vaivaa niin minne seuraavaksi suuntaat?
10. Korvamatosi?
11. Miksi tytöillä on pitkät hiukset ja pojilla lyhyet? (Samu 6v)


Haaste lähtee
Tarun blogi.
Punttijumit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti