lauantai 26. tammikuuta 2013

Lihava läski

Miksi meidän kauneuskäsite on muuttunut niin rajusti viime vuosina? 

Miten kokoa 38 käyttäjät ovatkin yhtäkkiä läskejä? Läskejä? Oikeasti. Mistä lähtien normaali kokoiset ihmiset ovatkin läskejä? Onko laihuudesta tullut ihmisille pakkomielle ja jokaisen pitää olla timmiä timmimpi?

Ruumiinrakenne tekee niin paljon ja toisia ei saa mahdutettua koon 34 farkkuihin vaikka kuinka laiha olisikin.

Surullista tässä on se, että toisilla on vielä pokkaa sanoa tällaisia asioita päin toisten kasvoja. Mitä se kenellekään kuuluu miltä itse näyttää?

Eihän kukaan mene sanomaan laihalle läskillekään, että oothan sä laiha, mutta tosi ruman näköinen kun ei sulla oo yhtään lihasmassaa edes kielenpäässä. Mutta autapa armias, jos olet rohkeasti rehevä niin soot läski. 

TUNNUSTUS:
Hei, minä olen Maatu. Minä olen vaatekokoa 36-38 käyttävä läski. Minulla on iso maha, tissit roikkuu ja jalat kuin ratapölkyt. Painoa en tiedä, kun en käy vaa'assa. Oon tehnyt sikana töitä, että olen tässä nyt (vaatekoko tippunut 42), mutta sekään ei näytä riittävän. Kaverilla on pokkaa sanoa, että minulla on varmaan itsetunto-ongelmia vauvakilojen kanssa tuskaillessa ja että yritän päteä kauniiden ja hoikkien ystävieni kautta. Jep jep. Mitäpä tuohon sanomaan.

Juo sinä laiha läski kaveri sitä punkkua töiden jälkeen sohvalla, kun tää läski pumppaa rautaa salilla. Mä tykkään itsestäni ja voin rehellisesti sanoa, että en nyt tiedä onko laihoilla yhtään sen parempi elämä kuin meillä läskeillä.

Nyt kun taas on tiputettu maanpinnalle ja tiedän paikkani, niin eiköhän ole aika painua salille tekemään vatsoja. Jossain tuon rasvakerroksen alla on timmit vatsalihakset näillä pumppauksilla ;)



4 kommenttia:

  1. Juhuu! Päätin hypätä pysyvästi sun kelkkaasi. Tykkään sun tyylistä kirjoittaa, eli tätä lisää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun tulit. Pidä kiinni, sillä kohta mennään ja kovaa.

      Poista
  2. Voi rakad, sä et oo läski. Sä ja mä ollaan just sopivasti varusteltuja. ;) Kyllä mä oon enemmin vähän pyöreä ja pumppaan rautaa onnellisena kuin viiniä litki laiha läski. Älä vaan koskaan esittele mua sille tyypille. ;)

    Sä oot kaunis. Sä oot rohkea. Sussa on munaa enemmän ku monessa miehessä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan tänään ystävien kanssa puitu tätä juttua ja todettu, että "kaverin" muutkin kommentit on sitä luokkaa, että taitaa olla tämä kaveruus tässä.

      Onneksi mulla on ystäviä, jotka tykkäävät minusta sellaisena kuin oikeasti olen. Pinnan alla olevasta Maatusta, eikä tästä kuoresta sen tättähäärän ympärillä.

      Juups, mulla taitaa olla aika suuret vehkeet ;o))
      Kuten myös sinulla Rakas Ystäväni Nasba <3

      Poista